Huisartsenpraktijk & Apotheek Baas

Als apotheekhoudende huisartsenpraktijk op het platteland zijn wij ons bewust van het feit dat onze telefonische bereikbaarheid van groot belang is.

Uit ervaring hebben we geleerd dat het beheren van een telefooncentrale en het optimaal gebruiken van alle mogelijkheden daarvan specialistisch werk is.

Eerder deed onze ICT-beheerder dit voor ons, maar hij was afhankelijke van kennis en kunde van derden, en als de communicatie over meerdere schijven loopt is er wel eens onduidelijkheid en worden er onnodige stappen doorlopen.

Sinds wij gebruik maken van de service van Teleservice is dat probleem opgelost. De communicatie is helder en duidelijk, de lijnen zijn kort, facturen zijn transparant en volgens afspraak.

Teleservice denkt op werkvloerniveau met ons mee bij onze wensen, wat in ons geval kostenbesparend heeft gewerkt.

Daarnaast hebben we ondervonden dat de medewerkers aan de telefoon weten wat er in een apotheekhoudende huisartsenpraktijk speelt en hun service sluit daar naadloos op aan. Ze kennen onze apparatuur van binnen en buiten en kunnen zodoende heel snel en effectief handelen en ons van tips voorzien over het optimale gebruik.

De bereikbaarheid is 24 uur per dag, zeven dagen in de week, ook tijdens de feestdagen. Wat voor ons ook een rustig gevoel geeft is dat in geval van nood de centrale overgenomen kan worden vanuit hun locatie. Ze kunnen dus een 100% bereikbaarheid garanderen.

Wij zijn dus een zeer tevreden klant.

Referenties Teleservice