Huisartsenpraktijk Van Enk & Van de Stouwe
Afgelopen jaar zijn we naar alle tevredenheid met onze praktijk overgestapt naar Teleservice. Tevoren hadden we weliswaar al een telefooncentrale die automatisch werkte, maar met nogal wat haken en ogen. We waren storingsgevoelig, hadden geen wachtrijmelding, geen mogelijkheden om de centrale tijdelijk aan te passen zoals bijvoorbeeld bij een teamoverleg. Daarnaast waren de kosten van dat systeem hoog en niet transparant, met bijkomende onverwacht hoge rekeningen door interventies die buiten de onderhouds- en belkosten werden gerekend.
In een huisartsenpraktijk is in verband met veiligheid 100% bereikbaarheid essentieel. Belangrijke bijkomende vereisten zijn gebruiksgemak en betaalbaarheid. De wensen die we hadden zijn zorgvuldig en deskundig opgepakt door het team van Teleservice, dit bleef zo ook nadat bleek dat onze wensen nogal specifiek waren en niet direct op conventionele manier konden worden opgelost. De uitdaging werd aangenomen om buiten gebaande paden te denken, het eindresultaat is dan ook een solide perfect functionerend systeem, maatwerk!
Inmiddels hebben we ook prettig kennis gemaakt met de service die wordt verleend. Zoals een stroomuitval in onze directe omgeving; met behulp van de technische helpdesk is de bereikbaarheid gewaarborgd gebleven. Zeer behulpzaam en adequaat, en ook nog eens kosteloos aangezien dit onder de service-overeenkomst viel.